Witam oto druga część opowieści o Liamie
*Rano,Dom chłopaków*
Obudziłam się o 10.00 i nie w aucie pewnie Boo mnie przeniusł do domu
"Jaki on kochany".Udałam się do toalety umyłam sie i ubrałam w miętowe krótkie spodenki i czarną bluzkę z sercem (jest lato więc nawet w Londynie jest ciepło)odsłaniająccą trochę brzucha.Tak ubrana zeszłam do kuchni
T:Hej Boo(bo on był w kuchni a reszta grzała tyłki na kanapie
L:Cześć Miki ,jak się spało?
T:mówiłam ci już nie nazywaj mnie tak już ok?,A spało się dobrze ale nie musiałeś mnie przenosić mogłeś mnie obudzić
L:Dobra,dobra siadaj i jedz,chcesz kawy?
T:Poproszę kawe ale nie jestem głodna więc...NIALL CHCESZ MOJE ŚNIADANIE!!(wydarłam się z kuchni a po chwili blondynek był tuż obok i pałwszował moje kanapki
N:Dzięki jesteś najlepsza
Po tym jak Niall zjadł kanapki poszliśmy do salonu...
Z:Hej
T:Hej, jak wyspani bo miałam nadzieje że może pojedziemy na basen
L,Li,H,N:Jestem za
T:A ty Zayn
Z:No wiesz..ja..no..ten
T:Wysłów się wreszcie!!
Z:Nie umiem pływać
L:Spoko stary my cię nauczymy tylko się zgódź bo niechce żeby miki była smutna
Z,Li,H,N:Miki?(zapytali z miną typu WTF)
T:Tak BooBear mówi na mnie tak odkąd sięgam pamięciom
L:Dobra idziemy
T:Tak tylko skocze na góre po swój struj i możemy iść...
Jak powiedziałam tak też zrobiłam wzięłam jeszcze torbe plażową w panterkę do której spakowałam wodę,kanapki,krem z filtrem i najważniejsze moje miętowe fajki
Po zpakowaniu się zeszłam na dół gdzie czekała ubrana reszta,nie chciałam aby czekali więc ubrałam swoje zielone vans'y i wszyscy udaliśmy się do samochodu.Po jakiś 10 minutach drogi(jak się okazało mój brat nie może jeździć bo nie wie co to znaczy jazda zgodnie z przepisami)dojechaliśmy i udaliśmy się do recepcji kupiliśmy sześć biletów i poszliśmy do przebieralni.Spotkaliśmy się wszyscy na basenach wskoczyliśmy do wody (nawet Xayn jak się okazało nawet nieźle idzie mu pływanie po jakiejś godzinie zabawy pryskania się i wygłupów postanowiłam wyjść na fajke więc wzięłam ręcznik i papierosy z torby i udałam się na coś a'la patio i usiadłam na leżaku i zapaliłam papierosa następnie zaciągając się dymem po kilku zaciągnięciach usłyszałam głośne odkrzoknięcie za moimi plecami gwałtownie się odwruciłam chowając papierosa za plecami
L:Siostra co tam masz?
T:Nic
L:Wyciągnij ręce.
Jak kazał tak zrobiłam jego mina kiedy zobaczył w mojej ręce pqierosa była bezcenna
L:Co to ma być?Ty palisz?Od kiedy?
T:A więc to jest papierso(powiedziałam przez śmiech)Tak pale i Od śmierci matki
L:Masz z tym skończyć jasne? Oddawaj to!
T:Lou wiem martwisz się ale ja jestem dorosła
L:Wiem ale straciłem już mamę nie chcę stracić też ciebie rzucisz to?
T:Sprubuje dla ciebie ok?Ale cudów nie obiecuje
L:Dobra więc jak przyjedziemy to wszystkie twoje papierosy lądują u mnoe
T:Ale...Lou..
L:Nie ma ale choć bo chłopakom się już nudzi i będziemy się zbierać
Po dopaleniu papierosa ruszyłam za Lou jak się okazało chłopaki są już w szatni więc i my poszliśmy się przebrać ka po ubtaniu się poszłam wysuszyć włosy...nagle usłyszałam kogoś za sobą
Li:Boo
Na co ja pinęłam ze strachu a on się zaśmiał a w nagrodę dostał po głowie
Li:Ej za co to
T:Przestraszyłeś mnie idioto
Li:wim i oto chodziło a teraz choć reszta czeka
T:To poczeka ja susze włosy
W odpowiedzi dostałam to że bezczelnie wziął mnie na ręce i wyniusł na parking gdzie podejrzewam stała reszta ze znakiem zapytaania na twarzach
Li:Co sama nie chciała iść to ją wyniosłem
H:Dobta nie ważne jedźmy
I tak zrobiliśmy
L:Miki?
T:Co?
L:Nadal lubisz śpiewać?
T:Nooo...ale do rzeczy
L:Dzisiaj wieczorem robimy małą impreze i wiesz może mogłabyś coś zaśpiewać?
T:Boo wiesz że znam tylko kilka waszych piosenek i naszą z dzieciństwa
L:A ja nie widze problemu możesz zaśpiewać naszą piosenke
T:No ok ok zaśpiewam
Wsz:Tak!!!
Po półgodzinnej drodze powrootnej byliśmy na miejscu skoro do imprezy zostały tylko jekieś 2,5 godziny to ja powędrowałam na górę pod prysznic uprzednio zamykając drzwi łazienki po odprężającej kompieli wyszłam owinięta ręcznikiem z łazienki do swojej sypialni jako strój wybrałam proste miętowe rurki gdzieniegdzie z białymi plamkami i do tego białą lekkoprześwitującą koszule bezrękawów tak ubrana poszłam z powrotem do do łazienki w celu zrobienia lekkiego makijażu który składał się z podkładu,lekkiego różu na polikach,delikatnego cienia oraz eyelinera i tak przygotowana poszłam po jakieś dodatki i zeszłam na dół gdzie czekała teszta
Li:Ty stary ale ta twoja siostra ma figure
L:Wiem a tylko spróbuj się do niej zblirzyć
Z:Lou twoja siostra powinna zostać modelką
L:Kolejny a spróbujcie ją tknąć a utukę
T:Hej to jak zaczynamy
Z:Tak
L:To najpierw moja sis nam zaśpiewa i zaczynamy bibe!!
T:Ok,to Niall mogę prosić cię o gitare
N:Jasne już idę
Niall przyniusł mi gitarę nastroiłam ją i zaczełam grać dobrze znaną mi melodie z dzieciństwa
*Ty*
Znowu Ty
Z tej ponurej wieży szarych dni
Kradniesz moje serce
Musisz być księciem
Tylko Ty
Mało co i przytaknęłabym
Tej rutynie co z miłości drwi
Jesteś obok mnie
Obok mnie, obok mnie, obok mnie
*Ty i Lou*
Zrób co się da, co tylko się da
Niech nasza bajka trwa
Chcę jak księżniczka z księciem
Mknąć po niebie
Przez siedem mórz, gór, ulic i rzek
Gdy inni mówią nie
Będziemy biec do siebie
Przez ten mur
Dziwnych spojrzeń których pełno tu
Przez czerwone światła gorzkich słów
Biegnę
*Lou
Przez miasta kłamstw
Zmuszeni biec co dnia
By poznać jedną z prawd
Ty i ja
*Ty*
Zrób co się da, co tylko się da
Niech nasza bajka trwa
Chcę jak księżniczka z księciem
Mknąć po niebie
Przez siedem mórz, gór, ulic i rzek
Gdy inni mówią nie
Będziemy biec do siebie
Rzeczywistość i marzenie
Muszą się wciąż o nas bić
Naszą bajkę pisz codziennie
Skrytą w prozie zwykłych dni
*Ty i Lou*
Zrób co się da, co tylko się da
Niech nasza bajka trwa
Chcę jak księżniczka z księciem
Mknąć po niebie
Przez siedem mórz, gór, ulic i rzek
Gdy inni mówią nie
Będziemy biec do siebie
Po skończeniu piosenki dostaliśmy wielkie brawa a potem miny typu WTF
T:Pewnie zastanawiacie się dlaczego w innym języku?
Z,Li,N,H:Tak
T:To ojczysty język naszej mamy jak ja i Boo byliśmy mali mama nas tego nauczyła to jedyna piosenka jaką znamy w jej jezyku
H:A jaki to język?
L:To po Polsku.
Z:Może później zaśiewacie jeszcze coś
T:Może później,a teraz zaczynajmy
Li,L,Z,N,H:Za!!!
Jak na każdej imprezie były tańce i alkochol.Ok godz 02.00 (mówię ok bo jakiś czas temu straciłam rrachube czasu)poszłam chwiejnym krokie do swojej sypialni
*Rano*
Obudziłam się kiedy usłyszałam że ktoś wchodzi do pokoju
Li:Hej mała
T:Cześć Li mógłbyś zasłonić rolete żebym mogła otworzyć oczy Plooooooose
Li:Ok już zasłaniam
T:Dzięki Li jesteś kochany
Li:Jak się spało
T:Spało dobrze oprócz tego że od drugiego drinka nic nie pamiętam i cholernie boli mnie głowa
Li:Na tacy masz wode i tabletki pio nich poczujesz się lepiej a ja ide obudzić reszte rybek z ferajny
T:Ok ja się ubiorę i zejde do ciebie do kuchni za jakieś 20 minut
Li:Będe czekał
I poszedł obudzić resztę a ja zabrałam swoje rzrczy dzisiaj postawiłam na łosośową rozkloszowaną spudniczkę i do tego białą bluzkę z miśkiem na ramiączka.Udałam się do łazienki wykonałam podstawowe czynności zmyłam wczorajszy makijaż a postanowiłam postawić na lekką kreske eyelinerem i tyle.Tak przygotowana zeszłam na dół gdzie w kuchni siedziała reszta
Z:Hej modelko
T:Hej modelu
L:Cześć siostra
T:Cześć brat
H:Hej mała
T:Hej duży
N:O (t.i) wiesz jak ja cię kocham
T:Cześć Niall też cię kocham i uptzedzając twoje kolejne pytsnie tak możesz zjeść moje śniadanie
N:Dzięki,dzięki,dzięki jesteś wielka
T:Smacznego!!!(krzyknelam z salonu w ktorym obecnie siedze i gram sobie na pianinie dobrze znaną melodie każdej Directioner a mianowicie "They don't know aboult us" po chwili do moich uszu dotarły ich głosy odwróciłam się i zobaczyłam że zblirzają się w moją strone śpiewając gdy doszli oparli się o pianino ja grałam a oni śpiewali
Liam,(t.i)
People say we shouldn't be together
We're too young to know about forever
But I say
They don't know
What they're talk - talk - talking about
Harry:
Cause this love is only getting stronger
So I don?t want to wait any longer
I just want to tell the world that you're mine, girl
All:
They don't know about the things we do
They don't know about the I love you's
But I bet you if they only knew
They'd just be jealous of us
They don't know about the up all nights
They don't know I've waited all my life
Just to find a love that feels this right
Baby, they don't know about, they don't know about us
Niall:
One touch and I was a believer
Every kiss gets a little sweeter
Harry:
It's getting better
Keeps getting better all the time, girl
All:
They don't know about the things we do
They don't know about the I love you's
But I bet you if they only knew
They'd just be jealous of us
They don't know about the up all nights
They don't know I've waited all my life
Just to find a love that feels this right
Baby, they don't know about, they don't know about us
Louis,(t.i)
They don't know how special you are
They don't know what you've done to my heart
They can say anything they want
Cause they don't know us
Niall:
They don't know what we do best
It's between me and you
Our little secret
Zayn,(t.i)
But I wanna tell them
I wanna tell the world
That you're mine, girl
All:
They don't know about the things we do
They don't know about the I love you's
But I bet you if they only knew
They'd just be jealous of us
They don't know about the up all nights
They don't know I've waited all my life
Just to find a love that feels this right
Baby, they don't know about, they don't know about us
They don't know about the things we do
They don't know about the I love you's
But I bet you if they only knew
They'd just be jealous of us
They don't know about the up all nights
They don't know I've waited all my life
Just to find a love that feels this right
Baby, they don't know about, they don't know about us
Zayn:
They don't know about us
Po zaśpiewaniu jeszcze kilku piosenek wybraliśmy się do parku a to kogo tam zobaczyłam było nie do zniesienia...
Cdn
Jak myślicie kto będzie w parku?Proszę o wasze propozycje oraz opinie w konenyarzach
~Mrs.Tomlinson
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz